miercuri, 17 martie 2010

Din Noiembrie pana acum..

Nu stiu de ce nu am mai scris de atata timp, ca doar s-au intamplat atatea lucruri. Hm, oricum o sa incerc sa fac un rezumat :P

Mi-am rupt piciorul drept, fractura de tibie si peroneu. Pe 22 decembrie. Ce poate fi mai frumos decat un Craciun petrecut in spital? Anyway, sa nu dramatizez, in orice rau exista si un bine: stat 3luni in pat, vazut 100filme, tot serialul Dr.House, mult timp pentru scris partituri siiiii, cel mai important, m-am ales cu o pereche de ciorapi de lana, crosetati de bunica, sa-mi incapa peste gips ca sa tina cald. Daca i-ati vedea... Deci, Ciorapul(caci folosesc doar unul) este The Real Thing. In toate spitalele prin care am umblat intorcea lumea capul sa se uite la Ciorapul Meu. Nu mai zic de gelozia din ochii confratilor de tije si placute cu suruburi...ar fi vrut si ei... Aproape ca mi-as deschide o afacere cu ciorapi pt gips :P Nu toata lumea are noroc de o bunica asa ca a mea!!!
In urmatoarele zile voi posta si cateva poze cu Ciorapul!

La multi ani 2010! Toate bune si frumoase, carjele mi-s aratoase. Pam pam.

Din concertele mai importante, trebuie neaaaparat sa-l precizez pe cel de la Sala Palatului, 24 si 25februarie, trupa Holograf. Am cantat cu ei in ambele seri, totul a fost foarte bine organizat si realizat si am fost impresionata de prestatia lor live!

Iata cateva poze :D Voi reveni cu unele mult mai reusite in curand si, sper, si cu o inregistrare profesionala.


On stage :D


Holograf,Quart`Elle si Angela Gheorghiu



Iulian Vrabete - The best!!! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu